Internet
3 posters
Strana 1 od 1
Internet
Google postavlja kabl ispod okeana
Kompanija Google napokon je potvrdila glasine o
postavljanju podmorskog optičkog kabla zajedno sa još pet kompanija
kako bi ujedinili SAD i Japan.
Ovakav nužan poduhvat koštaće oko 300 miliona dolara, ali isplativost će biti nemjerljiva za kvalitet svjetske povezivosti.
Internacionalni
konzorcijum uključuje nekoliko azijskih telekomunikacionih ku'a od
kojih neke pokrivaju Europu, SAD i Aziju, a pored njih naravno i Google.
Kabl,
čija će dužina iznositi oko 10.000 kilometara posebno je dizajniran od
pet uparenih optičkih kablova, svaki ima mogućnost prenosa podataka
velikom brzinom i povezivaće grad Čikura u blizini Tokija i Los Anđeles.
Ovakva
'Unity' povezanost omogućava članovima konzorcijuma veći i brži protok
podataka srazmjerno potražnji i selidbi sve više aplikacija online,
pružajući korisnicima bržu i pouzdaniju povezanost. Novi sistem
povećaće trenutni kapacitet prometa između dva kontinenta za 20 odsto.
Službeni
ugovor potpisan je prije nekoliko dana u Tokiju, a radovi započinju
odmah. Korištenje te mreže biće omogućeno do kraja 2010. godine.
Kompanija Google napokon je potvrdila glasine o
postavljanju podmorskog optičkog kabla zajedno sa još pet kompanija
kako bi ujedinili SAD i Japan.
Ovakav nužan poduhvat koštaće oko 300 miliona dolara, ali isplativost će biti nemjerljiva za kvalitet svjetske povezivosti.
Internacionalni
konzorcijum uključuje nekoliko azijskih telekomunikacionih ku'a od
kojih neke pokrivaju Europu, SAD i Aziju, a pored njih naravno i Google.
čija će dužina iznositi oko 10.000 kilometara posebno je dizajniran od
pet uparenih optičkih kablova, svaki ima mogućnost prenosa podataka
velikom brzinom i povezivaće grad Čikura u blizini Tokija i Los Anđeles.
Ovakva
'Unity' povezanost omogućava članovima konzorcijuma veći i brži protok
podataka srazmjerno potražnji i selidbi sve više aplikacija online,
pružajući korisnicima bržu i pouzdaniju povezanost. Novi sistem
povećaće trenutni kapacitet prometa između dva kontinenta za 20 odsto.
Službeni
ugovor potpisan je prije nekoliko dana u Tokiju, a radovi započinju
odmah. Korištenje te mreže biće omogućeno do kraja 2010. godine.
Gold_Fish- Moderator
-
Broj poruka : 134
Godina : 37
Location : Tajland
Datum upisa : 04.02.2008
Re: Internet
Novi Googleov udarac Microsoftu
Dvojac iz naslova žestoko se bori za dominaciju na tržištu. Microsoft sa svojom gomilom komercijalnih alata, a Google s cijelim nizom alternativnih, najčešće besplatnih rješenja. Ovoga puta internetski div Google svojom najnovijom uslugom pokušava Microsoftu nanijeti novi udarac | ||
| ||
Sredinom tjedna Google je ponudio novu uslugu, Google Sites, jednostavan web alat koji poslovnim korisnicima omogućuje postavljanje i zajedničko upravljanje uslugama svoje kompanije. Google Sites je pandan Microsoftovoj franšizi SharePoint. Nova Googleova usluga korisnicima omogućuje jednostavan način organizacije i upravljanje digitalnim informacijama poput web linkova, kalendara, fotografija, video snimaka, prezentacija i raznih drugih dokumenata preko web sučelja. Google Sites dio je Googleovog paketa usluga Apps, tako da će korisnici iz određene kompanije koja preuzme ovu uslugu koristiti Gmail, Gtalk i ostale Googleove usluge. Osnovna varijanta Google Sitesa u potpunosti je besplatna, a zahtjevnijim korisnicima Google je pripremio verziju Premiere Edition koja po korisničkom računu stoji 50 dolara godišnje. |
Gold_Fish- Moderator
-
Broj poruka : 134
Godina : 37
Location : Tajland
Datum upisa : 04.02.2008
Re: Internet
Gold_Fish- Moderator
-
Broj poruka : 134
Godina : 37
Location : Tajland
Datum upisa : 04.02.2008
Re: Internet
Puno oni mute, ali valjda ce se isplatit
MontenegroGirl- Admin
-
Broj poruka : 597
Godina : 41
Datum upisa : 10.08.2007
Re: Internet
Živi radni prostor ušao u Betu
Kompanija Microsoft lansirala je svoj Office Live Workspace u Beta fazu.
Ovim
servisom korisnicima je omogućeno da uploaduju, čuvaju i dijele MS
Office dokumente potpuno besplatno, a na raspolaganju im je bar u ovoj
fazi dodijeljeno po 500 MB s tim što veličina jednog fajla ne smije
prelaziti granicu od 25 MB.
JOš jedno ograničenje odnosi se i
na broj korisnika koji mogu da pristupaju jednom fajlu, a sada je
gornja granica postavljena na njih 100. Pored fajlova napravljenih u
nekom od programa iz kancelarijskog paketa koji je napravio Microsoft,
Office Live Workspace podržava i rad sa PDF i grafičkim dokumentima.
Za
korišćenje ovog servisa nije potrebno instalirati nikakav poseban
softver na računaru već je dovoljan i internet browser kao i konekcija
na globalnu mrežu.
Kompanija Microsoft lansirala je svoj Office Live Workspace u Beta fazu.
Ovim
servisom korisnicima je omogućeno da uploaduju, čuvaju i dijele MS
Office dokumente potpuno besplatno, a na raspolaganju im je bar u ovoj
fazi dodijeljeno po 500 MB s tim što veličina jednog fajla ne smije
prelaziti granicu od 25 MB.
JOš jedno ograničenje odnosi se i
na broj korisnika koji mogu da pristupaju jednom fajlu, a sada je
gornja granica postavljena na njih 100. Pored fajlova napravljenih u
nekom od programa iz kancelarijskog paketa koji je napravio Microsoft,
Office Live Workspace podržava i rad sa PDF i grafičkim dokumentima.
korišćenje ovog servisa nije potrebno instalirati nikakav poseban
softver na računaru već je dovoljan i internet browser kao i konekcija
na globalnu mrežu.
Gold_Fish- Moderator
-
Broj poruka : 134
Godina : 37
Location : Tajland
Datum upisa : 04.02.2008
Re: Internet
Yahoo kupuje vrijeme
Nekada najpoznatiji internet pretraživač na svijetu Yahoo uspio je da
odloži za neko vrijeme krajnji rok za donošenje odluke po pitanju
preuzimanja kompanije od strane Microsofta.
Manevar koji je uradila kompanija iz Sanivila za rezultat je donio
da 14. mart više nije datum do kada se mora sjesti za sto sa
Microsoftom oko pregovora za prodaju kompanije jer će bord direktora
Yahooa prvo sazvati redovnu skupštinu akcionara nakon koje će biti
donijeta definitivna odluka.
U normalnim okolnostima Yahoo bi imao mogućnost da odlaže
zakazivanje skupštine sve do 12. jula ove godine, ali su izvori bliski
kompaniji saopštili da će se to desiti već u naredne dvije nedjelje.
Microsoft, inače, ima priliku da nominuje kandidate za preuzimanje
direktorskih mjesta u kompaniji Yahoo ako ova nastavi sa odugovlačenjem
početka pregovora oko prodaje tog internet pretraživača. Takav način
dolaska do prevlasti dobio je ime "proxy borba".
Nekada najpoznatiji internet pretraživač na svijetu Yahoo uspio je da
odloži za neko vrijeme krajnji rok za donošenje odluke po pitanju
preuzimanja kompanije od strane Microsofta.
Manevar koji je uradila kompanija iz Sanivila za rezultat je donio
da 14. mart više nije datum do kada se mora sjesti za sto sa
Microsoftom oko pregovora za prodaju kompanije jer će bord direktora
Yahooa prvo sazvati redovnu skupštinu akcionara nakon koje će biti
donijeta definitivna odluka.
U normalnim okolnostima Yahoo bi imao mogućnost da odlaže
zakazivanje skupštine sve do 12. jula ove godine, ali su izvori bliski
kompaniji saopštili da će se to desiti već u naredne dvije nedjelje.
Microsoft, inače, ima priliku da nominuje kandidate za preuzimanje
direktorskih mjesta u kompaniji Yahoo ako ova nastavi sa odugovlačenjem
početka pregovora oko prodaje tog internet pretraživača. Takav način
dolaska do prevlasti dobio je ime "proxy borba".
Gold_Fish- Moderator
-
Broj poruka : 134
Godina : 37
Location : Tajland
Datum upisa : 04.02.2008
Re: Internet
YouTube najpopularniji
Portal sa online video sadržajima YouTube i dalje se nalazi na prvom mjestu po popularnosti.
Ovaj
servis koji se nalazi u vlasništvu Googlea samo u januaru 2008. godine
prikazao je skoro 2,6 milijarde video klipova sa 66,2 miliona
pojedinačnih posjeta od strane surfera.
Na dalekom drugom
mjestu nalazi se Fox Interactive Media sa 376,8 miliona prikazanih
klipova i 19 miliona pojedinačnih posjeta, dok je Yahoo za 22,1 milion
surfera prikazao 299 miliona video fajlova.
Online
video se, inače, pokazao kao veliki hit u svijetu pa brojne kompanije
razmišljaju koji bi bio najbolji način iskoristiti ovaj izuzetno
popularni servis u komercijalne svrhe u vidu reklamiranja i drugih
vidova marketinga.
Portal sa online video sadržajima YouTube i dalje se nalazi na prvom mjestu po popularnosti.
Ovaj
servis koji se nalazi u vlasništvu Googlea samo u januaru 2008. godine
prikazao je skoro 2,6 milijarde video klipova sa 66,2 miliona
pojedinačnih posjeta od strane surfera.
Na dalekom drugom
mjestu nalazi se Fox Interactive Media sa 376,8 miliona prikazanih
klipova i 19 miliona pojedinačnih posjeta, dok je Yahoo za 22,1 milion
surfera prikazao 299 miliona video fajlova.
video se, inače, pokazao kao veliki hit u svijetu pa brojne kompanije
razmišljaju koji bi bio najbolji način iskoristiti ovaj izuzetno
popularni servis u komercijalne svrhe u vidu reklamiranja i drugih
vidova marketinga.
Gold_Fish- Moderator
-
Broj poruka : 134
Godina : 37
Location : Tajland
Datum upisa : 04.02.2008
Re: Internet
Sankcije za Google Maps
Američko ministarstvo odbrane zabranilo je internet gigantu Googleu da snima unutrašnjost i pravi detaljne studije o vojnim bazama u Sjedinjenim državama.
Prikazi sa veoma male udaljenosti zabranjeni su uz obrazloženje da je takav materijal potencijalna opasnost za sigurnost svih tih objekata.
Priča oko zabrane Googleu da prikazuje neke satelitske snimke potekla je od momenta kada su Amerikanci na aplikaciji Google Maps uočili vojnu bazu Fort Sam Houston u Teksasu.
Ovim povodom oglasio se i Google preko svog portparola koji je objasnio da je njegova kompanija bila spremna za saradnju čim je na njihovu adresu stigao zahtjev ministarstva. Sporni prikazi su, naime, odmah oklonjeni sa globalne mape.[/td][/tr]
Američko ministarstvo odbrane zabranilo je internet gigantu Googleu da snima unutrašnjost i pravi detaljne studije o vojnim bazama u Sjedinjenim državama.
Prikazi sa veoma male udaljenosti zabranjeni su uz obrazloženje da je takav materijal potencijalna opasnost za sigurnost svih tih objekata.
Priča oko zabrane Googleu da prikazuje neke satelitske snimke potekla je od momenta kada su Amerikanci na aplikaciji Google Maps uočili vojnu bazu Fort Sam Houston u Teksasu.
Gold_Fish- Moderator
-
Broj poruka : 134
Godina : 37
Location : Tajland
Datum upisa : 04.02.2008
Re: Internet
Microsoft kupio U-Prove
Svojom novom trgovinom kompanija Microsoft se nada da će moći uspješnije da se uhvati u koštac sa očuvanjem online privatnosti.
Ovaj softverski gigant je, naime, kupio tehnologiju U-Prove koju je razvio Stefan Brends i koja se u suštini zasniva na tome da surferi prilikom pretrage interneta ili obavljanjem elektronskih transakcija u "etar" puštaju samo minimalnu količinu ličnih informacija.
Microsoft nije želio da komentariše koliko ga je koštala posljednja trgovina, ali je za sada poznato to da se Stefan Brends sa kolegama iz Credenice Gregom Tompsonom i Kristijanom Pakuinom priključio Identity and Access grupi koja radi u sklopu firme Bila Gejtsa.
Kompanija, inače, planira da U-Prove uvede u svoje .NET pakete kao što su Windows Communication Foundation i CardSpace.
Svojom novom trgovinom kompanija Microsoft se nada da će moći uspješnije da se uhvati u koštac sa očuvanjem online privatnosti.
Ovaj softverski gigant je, naime, kupio tehnologiju U-Prove koju je razvio Stefan Brends i koja se u suštini zasniva na tome da surferi prilikom pretrage interneta ili obavljanjem elektronskih transakcija u "etar" puštaju samo minimalnu količinu ličnih informacija.
Microsoft nije želio da komentariše koliko ga je koštala posljednja trgovina, ali je za sada poznato to da se Stefan Brends sa kolegama iz Credenice Gregom Tompsonom i Kristijanom Pakuinom priključio Identity and Access grupi koja radi u sklopu firme Bila Gejtsa.
Kompanija, inače, planira da U-Prove uvede u svoje .NET pakete kao što su Windows Communication Foundation i CardSpace.
Gold_Fish- Moderator
-
Broj poruka : 134
Godina : 37
Location : Tajland
Datum upisa : 04.02.2008
Web kompanije prate surfere u stopu
Web kompanije prate surfere u stopu
Nova studija o privatnosti na mreži pokazala je nove, jednako poražavajuće rezultate kao i prethodne - privatnosti gotovo da nema.
New York Times je uz pomoć agencije ComScore ispitivao koliko najveće internet kompanije Google, Yahoo, Microsoft, AOL i MySpace imaju podataka o surferima i došli su do veoma zanimljivog podatka da one na mjesečnom nivou čuvaju najmanje 336 milijardi zapisa o navikama običnih korisnika interneta.
Ovakvi podaci koriste se, naravno, u bezazlene svrhe kao što su pametno reklamiranje i pretpostavljanje koje bi to sadržaje određeni surfer želio da posjećuje na internetu bez puno muke sa komplikovanim pretragama.
"Web kompanije uhode surfere i prate svaki njihov korak na internetu kako bi veoma precizno predvidjeli onaj sljedeći. Upravo zbog toga je i postala praksa da nakon potrage za najobičnijim stvarima kao što su aviokompanije, hoteli, pića ili nešto slično, surfer ubrzo na ekranu ugleda i reklamu za pojam koji je pretraživao", napisao je New York Times.
Nova studija o privatnosti na mreži pokazala je nove, jednako poražavajuće rezultate kao i prethodne - privatnosti gotovo da nema.
New York Times je uz pomoć agencije ComScore ispitivao koliko najveće internet kompanije Google, Yahoo, Microsoft, AOL i MySpace imaju podataka o surferima i došli su do veoma zanimljivog podatka da one na mjesečnom nivou čuvaju najmanje 336 milijardi zapisa o navikama običnih korisnika interneta.
Ovakvi podaci koriste se, naravno, u bezazlene svrhe kao što su pametno reklamiranje i pretpostavljanje koje bi to sadržaje određeni surfer želio da posjećuje na internetu bez puno muke sa komplikovanim pretragama.
Gold_Fish- Moderator
-
Broj poruka : 134
Godina : 37
Location : Tajland
Datum upisa : 04.02.2008
Re: Internet
Da...Da...Slazem se...Bolestina prava...Mamu im tamo nji'ovu...Gold_Fish ::Web kompanije prate surfere u stopu
Nova studija o privatnosti na mreži pokazala je nove, jednako poražavajuće rezultate kao i prethodne - privatnosti gotovo da nema."Web kompanije uhode surfere i prate svaki njihov korak na internetu kako bi veoma precizno predvidjeli onaj sljedeći. Upravo zbog toga je i postala praksa da nakon potrage za najobičnijim stvarima kao što su aviokompanije, hoteli, pića ili nešto slično, surfer ubrzo na ekranu ugleda i reklamu za pojam koji je pretraživao", napisao je New York Times.
Strana 1 od 1
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
|
|